Učestala pitanja
Da! Sve proizvode koji su dostupni u našem shop-u i na web stranici (web shop-u) isporučujemo diljem svijeta. Drugim riječima, moguće je naručiti proizvod bilo da ste iz BiH ili iz neke druge države, od Australije do Amerike :)
Sve detaljnije informacije nalaze se na ovom linku.
Da. Šaljemo u sve države svijeta! Drugim riječima, moguće je naručiti proizvod bilo da ste iz BiH ili iz neke druge države, od Australije do Amerike :)
Sve detaljnije informacije nalaze se na ovom linku.
Cijenjeni kupci, kako bismo vama pružili što veću fleksibilnost, omogućili smo nekoliko različitih opcija za plaćanje.
- Plaćanje pouzećem u gotovini (*vrijedi samo za pošiljke unutar BiH)
- PayPal je preporučeni način plaćanja za sve one koji već imaju nalog na ovom servisu
- Plaćanje karticom online (debitna, kreditna kartica i dr.)
- Uplatnicom u pošti - usluga PostCash (*vrijedi za Crnu Goru, Hrvatsku i Srbiju)
- Transakcija putem banke ili internet bankarstva
- Western Union
- Plaćanje prilikom preuzimanja u Magazi gotovinski ili kartično
Svaku od navedenih opcija pojasnili smo u sekciji Plaćanje; vidite ovaj link za sve detalje.
Vrijedi istaći i da je svaki od načina plaćanja prikazan i pojašnjen i tokom samog procesa naručivanja na web shop-u nakon odabira artikala, te da detaljne instrukcije stižu i putem e-maila tokom procesa naručivanja kako bi cijeli proces bio što brži, transparentniji i jednostavniji.
Ukoliko nakon čitanja ovih uputstava i dalje imate nedoumica ili dodatnih pitanja, korisnička podrška je dostupna putem e-maila, kontakt telefona ili formulara u našoj Kontakt sekciji i sa zadovoljstvom ćemo biti na usluzi za sve dodatne informacije i podršku! Vaša Magaza.
Poštarina (brza pošta) unutar BiH iznosi 8,00 KM (cca. 4,00 EUR) bez obzira na težinu paketa ili količinu naručenih proizvoda.
Za sve međunarodne pošiljke cijena dostave zavisi od težine paketa kao i od krajnje destinacije.
Npr. poštarina za masku za telefon iznosi 5,50 EUR za većinu država u svijetu.
Poštarina je prikazana u kalkulaciji konačne cijene proizvoda kada odaberete artikle, stavite ih u korpicu i unesete podatke za slanje. Dakle, prije plaćanja i potvrde narudžbe, prikazat će Vam se ukupni troškovi sa poštarinom.
Detaljnije informacije nalaze se na ovom linku.
Unutar BiH sve pošiljke dostavljamo brzom poštom (BH PostExpress) i rok dostave je 1 (jedan) radni dan za sve destinacije u BiH. Na primjer, ukoliko naručite u ponedjeljak, narudžba stiže na Vašu adresu u utorak, itd. Jedini izuzetak su narudžbe vikendom kada je moguće da narudžba stigne prvi naredni radni dan, odnosno, u ponedjeljak. Na primjer, ukoliko naručite u subotu, Vaša narudžba će najvjerovatnije stići u prvi naredni ponedjeljak.
Za sve ostale države (van BiH), rok dostave zavisi od udaljenosti krajnje destinacije i kreće se u prosjeku od 3 (tri) radna dana do 7 (sedam) radnih dana za države u Evropi pa sve do 15 i više radnih dana za najudaljenije destinacije poput Australije i Sjeverne Amerike.
Za svaku pošiljku na osnovu tracking code-a (broj za praćenje pošiljki) možete u svakom trenutku pratiti status svoje pošiljke online ili se raspitati o statusu u svojoj lokalnoj pošti.
Tracking code (broj za praćenje pošiljki) je dostupan unutar Vašeg naloga nakon što obavite narudžbu, odnosno, kupovinu i preporučuje se da redovno provjeravate status svoje pošiljke kako se pošiljka ne bi vratila.
Dostava
-
U koje sve zemlje šaljete proizvode?
Sve proizvode koji su dostupni u našem shop-u i na web stranici (web shop-u) dostavljamo diljem svijeta, odnosno, u sve države svijeta.
Drugim riječima, moguće je naručiti proizvod bilo da ste iz BiH ili iz neke druge države, od Australije do Amerike.
-
Koji je rok isporuke i cijena dostave za BiH?
Unutar BiH sve pošiljke dostavljamo brzom poštom (BH PostExpress) i rok dostave je 1 (jedan) radni dan. Na primjer, ukoliko naručite u ponedjeljak, narudžba stiže na Vašu adresu u utorak, itd. Jedini izuzetak su narudžbe vikendom kada je moguće da narudžba stigne prvi naredni radni dan. Na primjer, ukoliko naručite u subotu, Vaša narudžba će najvjerovatnije stići u prvi naredni ponedjeljak.
Cijena poštarine za BiH je fiksna, te iznosi 8,00 KM (cca. 4,00 EUR) bez obzira na adresu, težinu paketa ili količinu naručenih proizvoda.
Za svaku pošiljku na osnovu tracking code-a (broj za praćenje pošiljki) možete u svakom trenutku pratiti status svoje pošiljke online ili se raspitati o statusu u svojoj lokalnoj pošti.
Tracking code (broj za praćenje pošiljki) je dostupan unutar Vašeg naloga nakon što obavite narudžbu, odnosno, kupovinu i preporučuje se da redovno provjeravate status svoje pošiljke kako se pošiljka ne bi vratila.
-
Kada će moja pošiljka stići ako se nalazim van BiH i koja je cijena dostave?
Za sve ostale države (van BiH), rok dostave zavisi od udaljenosti krajnje destinacije i kreće se u prosjeku od 3 (tri) radna dana do 7 (sedam) radnih dana za većinu država u Evropi pa sve do 15 i više radnih dana za najudaljenije destinacije poput Australije i Sjeverne Amerike.
Za sve međunarodne pošiljke, koje šaljemo preporučenom poštom, cijena dostave zavisi od težine paketa kao i od krajnje destinacije.
Kao ilustrativni primjer možemo navesti da poštarina za masku za telefon iznosi 5,50 eur za većinu država u svijetu. Poštarina je prikazana u kalkulaciji konačne cijene proizvoda; kada odaberete artikle, stavite ih u korpicu i unesete podatke za slanje. Dakle, prije plaćanja i potvrde narudžbe, prikazat će Vam se ukupni troškovi sa poštarinom.
Narudžba koja prelazi vrijednost 20,00 KM (cca. 10,00 eur) i isporučuje se van granica BiH podliježe carinskom pregledu. Cijena koštanja carinskog pregleda također je uključena u konačni iznos narudžbe.
Za svaku pošiljku na osnovu tracking code-a (broj za praćenje pošiljki) možete u svakom trenutku pratiti status svoje pošiljke online ili se raspitati o statusu u svojoj lokalnoj pošti.
Tracking code (broj za praćenje pošiljki) je dostupan unutar Vašeg naloga nakon što obavite narudžbu, odnosno, kupovinu i preporučuje se da redovno provjeravate status svoje pošiljke kako se pošiljka ne bi vratila.
Plaćanje
-
Plaćanje pouzećem
Prilikom preuzimanja pošiljke tj. plaćanje pouzećem vrijedi samo za pošiljke unutar BiH.
Ako ste odabrali plaćanje pouzećem, nakon zaprimljene narudžbe te potvrde iste od strane naše korisničke službe, pošiljku ćemo uputiti na Vašu adresu, a prilikom preuzimanja pošiljke od dostavljača, dužni ste platiti otkupninu u vrijednosti obavljene kupovine.
Plaćanje pouzećem se vrši isključivo u gotovini i to u konvertibilnim markama (BAM) dostavljaču prilikom isporuke na navedenu adresu.
-
PayPal
PayPal je preporučeni način za sve one koji već imaju nalog na ovom servisu.
Opcija plaćanja online putem PayPal-a će Vas odvesti na zaštićenu formu plaćanja ovog servisa.
Prilikom plaćanja unos podataka se vrši na zaštićenoj stranici i niti jednog trenutka podaci nisu dostupni našem sistemu.
Više o ovome možete pročitati u sekciji Uslovi korištenja.
-
Plaćanje karticom online
Plaćanje karticom online (debitna, kreditna kartica i dr.) posredstvom servisa Monri (bivši PikPay).
Opcija plaćanja online putem Monri (bivši PikPay) će Vas odvesti na zaštićenu formu plaćanja ovog servisa.
Prilikom plaćanja karticom putem interneta unos podataka o kartici se vrši na zaštićenoj stranici i niti jednog trenutka podaci o platnoj kartici nisu dostupni našem sistemu. Više o ovome možete pročitati u sekciji Uslovi korištenja.
-
Uplatnicom u pošti (usluga PostCash)
Plaćanje uplatnicom u pošti - usluga PostCash trenutno vrijedi samo za Crnu goru, Hrvatsku i Srbiju.
Radi se o Međunarodnom prijenosu novca koji građanima omogućava brz, jednostavan i siguran elektronski prijenos novca. Po primljenoj uplati za proizvode i poštarinu, šaljemo naručene proizvode na naznačenu adresu. Troškove transakcije u ovom slučaju snosi kupac. Više o ovoj usluzi možete pročitati na ovom linku.
Važna napomena: Prethodno je preporučeno kontaktirati Magazu putem e-maila, kontakt telefona ili formulara u našoj Kontakt sekciji za utvrđivanje svih detalja, razmjenu tačnih podataka kao i iznos za uplatu.
-
Transakcija putem banke
Uplatu možete izvršiti načinom na koji inače plaćate svoje račune u nekoj od poslovnica Vaše banke (iz inozemstva) ili putem internet bankarstva ili u poslovnici (ako plaćate iz BiH). Po primljenoj uplati za proizvode i poštarinu, šaljemo naručene proizvode na naznačenu adresu. Troškove transakcije u ovom slučaju snosi kupac.
Podaci za uplatu iz inostranstva (inozemstva) u poslovnici Vaše banke:
- UniCredit Banka, Kardinala Stepinca bb, Mostar
- IBAN: BA393383204890443868
- Swift: UNCRBA22
- Beneficiary (Primalac): Magaza doo, Veliki ćurčiluk 20, 71000 Sarajevo, BiH
Podaci za uplatu iz BiH (putem internet bankarstva ili uplatom u poslovnici Vaše banke):
• UniCredit bank broj: 338-320-22502199-77
• Sberbank broj: 140-101-11200926-92Važna napomena: Prethodno je preporučeno kontaktirati Magazu putem e-maila, kontakt telefona ili formulara u našoj Kontakt sekciji za utvrđivanje svih detalja, razmjenu tačnih podataka kao i iznos za uplatu.
-
Western Union
Uplatu je moguće izvršiti i putem Western Union usluge za slanje novca.
Troškove transakcije u ovom slučaju snosi kupac.
Važna napomena: Prethodno je preporučeno kontaktirati Magazu putem e-maila, kontakt telefona ili formulara u našoj Kontakt sekciji za utvrđivanje svih detalja, razmjenu tačnih podataka kao i iznos za uplatu.
-
Plaćanje prilikom preuzimanja u Magazi
Moguće je da svoje proizvode prethodno platite online na jedan od iznad navedenih načina i svoje proizvode preuzmete u Magazi (lično ili neko u Vaše ime uz potvrdu o plaćanju) svakim radnim danom od ponedjeljka do subote od 09:00 do 21:00 s izuzetkom praznika (moguće izmjene radnog vremena).
Prethodno je preporučeno kontaktirati Magazu putem e-maila, kontakt telefona ili formulara u našoj Kontakt sekciji ukoliko imate bilo kakve nedoumice ili dodatna pitanja o ovom načinu plaćanja.
Reklamacije
-
Procedura za povrat pošiljke
Pri primitku robe provjera ispravnosti narudžbe ovisi o kupcu. Molimo Vas da uporedite primljene artikle s računom, te ukoliko nešto nedostaje odmah to napomenite Vašem dostavljaču ili se odmah obratite direktno nama, jer naknadne reklamacije ne uvažavamo.
U slučaju povrata robe kupac je dužan uputiti opravdanu reklamaciju Magaza d.o.o putem e-maila.
Kupac ima pravo na povrat robe u sljedećim slučajevima:
- isporuka robe koja nije naručena
- isporuka robe koja ima grešku ili oštećenja koja nisu nastala u transportu
Naručilac snosi troškove povrata robe i obavezan je uz robu dostaviti fiskalni račun.
Prodajne lokacije
-
Gdje se mogu kupiti proizvodi?
Naš shop, Magaza, nalazi se u centru Baščaršije u Sarajevu, Bosna i Hercegovina na adresi Veliki ćurčiluk 20.
Osim u Magazi, odabrani dio naših kolekcija i proizvoda dostupan je u BiH kroz mrežu prodajnih mjesta iNovine, na Međunarodnom aerodromu Sarajevo kao i u shop-ovima Croatia Records-a u Hrvatskoj i Jugotona u Srbiji.
Spisak svih prodajnih lokacija kao i kontakt informacije pronađite na ovom linku: https://magaza.com.ba/bs/lokacije